Candidatul Ideal:
Experiență de minim 2 ani în activități similare (Asistent Executiv al Directorului);
Studii superioare, de preferat în domeniul economic, business sau juridic;
Abilități puternice de comunicare, atât verbală, cât și scrisă;
Bune abilități de organizare și planificare;
Bune abilități de analiză completate de capacitatea de a extrage esențialul dintr-o situație;
Abilitatea de a lucra la mai multe proiecte în același timp;
Curiozitate, dorință de a explora și înțelege;
Abilitatea de a gestiona cu diplomație situațiile sensibile și confidențiale;
Cunoștințe de limba engleză: nivel avansat;
Bune cunoștințe de lucru cu aplicațiile Microsoft Office 365.
Descrierea jobului:
Este un rol de partener al CEO-ului; prin expunerea la diverse proiecte și situații de business, rolul va evolua în timp către responsabilități de complexitate superioară;
Asigură construcția și urmărirea agendei;
Organizează ședințele, pregătește minuta discuțiilor, diseminează conținutul și monitorizează implementarea deciziilor asumate;
Gestionează solicitările de informații către echipa de management;
Efectuează cercetări și analize pe teme de interes;
Întocmeste și centralizează diverse rapoarte și decizii;
Asigură, în dublu sens, fluxul informațional între CEO și parteneri externi;
Gestionează documentele pentru formalizarea/ semnarea de către Conducerea companiei.
Ce oferim:
Salariu motivant;
Bonus de performanță;
Primă de concediu;
Primă de zi de naștere;
Primă de Pașteși de Crăciun;
Bonus de final de an;
Asigurare medicală privată;
Asigurare de accident;
Tichete de masă;
Oportunități de dezvoltare (training-uri, coaching, etc).
Îți mulțumim pentru interesul acordat produselor noastre!
Echipa CEMACON
Salariu motivant
Bonusuri trimestriale
Bonus anual
Primă de vacanță
Primă de zi naștere
Primă de Sărbători
Concediu suplimentar
Abonament Bookster
Asigurări de accidente
Tichete de masă
Credem cu tărie că locul unde ne petrecem 8 ore pe zi trebuie să fie un mediu de lucru foarte plăcut
Comunitatea CEMACON
Cunoaște-ne mai bine