HR Business Partner (Oradea)

Peste 3 ani de experiență în Resurse umane / Psihologie

Căutăm un HR Business Partner cu experiență și proactiv pentru a alinia inițiativele și funcțiile noastre de resurse umane cu obiectivele strategice și nevoile de afaceri ale companiei.

Candidatul Ideal:

  • Absolvent de sociologie, psihologie, economic sau alte profile conexe;
  • Atestat Inspector Resurse Umane;
  • Cunoștințe avansate despre legislația muncii;
  • Experiență într-un soft de Administrare HR constituie avantaj;
  • Bună înțelegere a procedurilor, proceselor și a Codului muncii;
  • Minim 3 ani experiență în administrare de personal;
  • MS Office avansat;
  • Discernământ profesional și cunoașterea implicațiilor legale ale relațiilor de muncă;
  • Abilități de comunicare avansate;
  • Excelente abilități analitice;
  • Bune abilități de planificare și organizare;
  • Atenție la detalii;

Descrierea jobului:

  • Efectuarea calculului salarial şi întocmirea statului de salarii pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, modificări salariale, alte beneficii) și a declarației 112 etc.;
  • Întocmirea documentelor de angajare, încetare, modificare a contractelor de muncă etc; întocmirea și gestionarea dosarelor de personal ale angajaților (Contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii de încetare, decizii suspendare, etc.) și transmiterea modificărilor conform termenelor către Revisal;
  • Gestionarea registrului REVISAL, conform legislației în vigoare;
  • Este responsabil de derularea relației cu autoritățile și companiile partenere, de întocmirea tuturor documentelor necesare – ITM, AJOFM, CAS, Casa de pensii etc;
  • Responsabil cu întocmirea și menținerea actualizată a dosarelor de personal;
  • Pregătirea tuturor informațiilor necesare în vederea întocmirii statelor de plată (pontaj);
  • Implicare activă în procesele de recrutare (bază de date candidați, programare, susținere interviuri, ofertare candidați)/ participare la evenimente locale de susținere a brandului de angajator;
  • Realizează inducția noilor colegi și a celor nou promovați;
  • Exit interviews: va avea discuții cu angajații care decid să părăsească compania prin decizia lor;
  • Comunicare internă & angajament organizațional: vei comunica informațiile de interes general, schimbările organizaționale, etc;
  • Acordarea de suport pentru implementarea politicilor și proiectelor de resurse umane.

Ce oferim:

  • Salariu motivant;
  • Bonus de performanță;
  • Primă de concediu;
  • Primă de zi de naștere;
  • Primă de Paște și de Crăciun;
  • Bonus de final de an;
  • Asigurare medicală privată;
  • Asigurare de accident;
  • Tichete de masă;
  • Oportunități de dezvoltare.

Beneficii generale

Salariu motivant

Bonusuri trimestriale

Bonus anual

Primă de vacanță

Primă de zi naștere

Primă de Sărbători

Concediu suplimentar

Abonament Bookster

Asigurări de accidente

Tichete de masă

APLICĂ TRIMITE UNUI PRIETEN

Credem cu tărie că locul unde ne petrecem 8 ore pe zi trebuie să fie un mediu de lucru foarte plăcut

Comunitatea CEMACON

Cunoaște-ne mai bine