Căutăm HR Business Partner cu experiență, o persoană proactivă care poate alinia inițiativele și funcțiile noastre de resurse umane cu obiectivele strategice și nevoile de afaceri ale companiei.
Candidatul Ideal:
- Absolvent de sociologie, psihologie, economic sau alte profile conexe;
- Atestat Inspector Resurse Umane;
- Cunoștințe avansate despre legislația muncii;
- Experiență într-un soft de Administrare HR constituie avantaj;
- Bună înțelegere a procedurilor, proceselor și a Codului muncii;
- Minim 3 ani experiență în administrare de personal;
- MS Office avansat;
- Discernământ profesional și cunoașterea implicațiilor legale ale relațiilor de muncă;
- Abilități de comunicare avansate;
- Excelente abilități analitice;
- Bune abilități de planificare și organizare;
- Atenție la detalii;
Descrierea jobului:
- Întocmirea documentelor de angajare, încetare, modificare a contractelor de muncă etc; întocmirea și gestionarea dosarelor de personal ale angajaților (Contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii de încetare, decizii suspendare, etc.) și transmiterea modificărilor conform termenelor către Revisal;
- Gestionarea registrului REVISAL, conform legislației în vigoare;
- Responsabil de derularea relației cu autoritățile și companiile partenere, de întocmirea tuturor documentelor necesare - ITM, AJOFM, CAS, Casa de pensii etc;
- Responsabil cu întocmirea și menținerea actualizată a dosarelor de personal;
- Pregătirea tuturor informațiilor necesare în vederea întocmirii statelor de plată (pontaj);
- Acordarea de suport în procesele de recrutare (baza de date candidați, programare intervuri);
- Participă în procesul de onboarding a noilor angajați;
- Exit interviews: va avea discuții cu angajații care decid să părăsească compania prin decizia lor;
- Comunicare internă & angajament organizațional: vei comunica informațiile de interes general, schimbările organizaționale, etc;
- Acordarea de suport pentru implementarea politicilor și proiectelor de Resurse umane.