Peste 3 ani de experiență în Resurse umane / Psihologie
Căutăm un HR Business Partner cu experiență și proactiv pentru a alinia inițiativele și funcțiile noastre de resurse umane cu obiectivele strategice și nevoile de afaceri ale companiei.
Candidatul Ideal:
- Absolvent de sociologie, psihologie, economic sau alte profile conexe;
- Atestat Inspector Resurse Umane;
- Cunoștințe avansate despre legislația muncii;
- Experiență într-un soft de Administrare HR constituie avantaj;
- Bună înțelegere a procedurilor, proceselor și a Codului muncii;
- Minim 3 ani experiență în administrare de personal;
- MS Office avansat;
- Discernământ profesional și cunoașterea implicațiilor legale ale relațiilor de muncă;
- Abilități de comunicare avansate;
- Excelente abilități analitice;
- Bune abilități de planificare și organizare;
- Atenție la detalii;
Descrierea jobului:
- Efectuarea calculului salarial şi întocmirea statului de salarii pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, modificări salariale, alte beneficii) și a declarației 112 etc.;
- Întocmirea documentelor de angajare, încetare, modificare a contractelor de muncă etc; întocmirea și gestionarea dosarelor de personal ale angajaților (Contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii de încetare, decizii suspendare, etc.) și transmiterea modificărilor conform termenelor către Revisal;
- Gestionarea registrului REVISAL, conform legislației în vigoare;
- Este responsabil de derularea relației cu autoritățile și companiile partenere, de întocmirea tuturor documentelor necesare – ITM, AJOFM, CAS, Casa de pensii etc;
- Responsabil cu întocmirea și menținerea actualizată a dosarelor de personal;
- Pregătirea tuturor informațiilor necesare în vederea întocmirii statelor de plată (pontaj);
- Implicare activă în procesele de recrutare (bază de date candidați, programare, susținere interviuri, ofertare candidați)/ participare la evenimente locale de susținere a brandului de angajator;
- Realizează inducția noilor colegi și a celor nou promovați;
- Exit interviews: va avea discuții cu angajații care decid să părăsească compania prin decizia lor;
- Comunicare internă & angajament organizațional: vei comunica informațiile de interes general, schimbările organizaționale, etc;
- Acordarea de suport pentru implementarea politicilor și proiectelor de resurse umane.
Ce oferim:
- Salariu motivant;
- Bonus de performanță;
- Primă de concediu;
- Primă de zi de naștere;
- Primă de Paște și de Crăciun;
- Bonus de final de an;
- Asigurare medicală privată;
- Asigurare de accident;
- Tichete de masă;
- Oportunități de dezvoltare.