Specialist Achiziții – Sălaj/Bihor

Peste 3 ani de experiență în Achiziții, Administrativ / Logistică, Producție

Candidatul ideal are:

  • Studii superioare;
  • Minim 3 ani intr-o pozitie similara, nivel mediu-senior;
  • Experienta de lucru intr-un ︁sistem informatic de tip ERP;
  • Cunostinte solide de MS Office( Excel, Outlook, etc);
  • Orientare catre client, catre rezultate & rezolvarea problemelor;
  • Excelente abilitati de comunicare, negociere si de lucru in echipa;
  • Permis de conducere cat. B;
  • Cunoaste limba engleza cel putin nivel mediu;
  • Constituie avantaj limba italiana si cunostintele tehnice sau economice.

Descrierea jobului

Principalele responsabilitati:

  • Achiziționarea de produse / servicii necesare procesului de Productie la cel mai bun cost total, în conformitate ︁cu calitatea, termenele de livrare și alte cerințe;
  • Negocierea conditiilor comerciale si contractuale atat cu furnizorii interni din Romania cat si cei externi
  • UE;
  • Gestionarea comenzilor in sistem ERP;
  • Managementul contractelor pentru furnizorii alocati;
  • Evaluarea anuala a furnizorilor conform procedurii;
  • Actualizarea rapoartelor privind performanța furnizorilor, pentru asigurarea indeplinirii obiectivelor companiei (cost, calitate, cantitate, etc);
  • Prospectarea continua a pietei, analize de risc pentru portofoliul de furnizori si identificarea de furnizori noi;
  • Dezvoltarea si consolidarea relatiilor de business cu furnizorii strategici;
  • Asigurarea continuitatii aprovizionarii cu materii prime, produse si servicii in concordanta cu strategia companiei;
  • Colaborarea cu celelalte departamente, pentru determinarea corecta a specificatiilor bunurilor si serviciilor care vor fi achizionate, pe baza intelegerii nevoilor si specificatiilor;
  • Oferirea de consultanta interna continua si actualizata privind evolutia furnizorilor si situatiei din piata;

Beneficii:

  • Transport asigurat/ decont de transport;
  • Salariu motivant;
  • Bonus de performanta trimestrial;
  • Prima de concediu;
  • Prima de zi de nastere;
  • Prime de Pasti si de Craciun;
  • Bonus de performanta anual;
  • Asigurare medicala privata;
  • Tichete de masa;
  • Oportunități de dezvoltare profesională în cadrul Grupului;

Te încurajăm să aplici, aici (ne) construim împreună!

Descrierea companiei

CEMACON este cel mai mare producător de blocuri ceramice cu capital românesc, o organizație antreprenorială al cărei acționar majoritar este Pavăl Holding. În 2023, compania noastră a fost lider pe piața de blocuri ceramice și a primit certificarea ”Best Managed Companies 2023”. De 55 de ani, compania noastră îmbină armonios expertiza și inovația, oferind produse 100% naturale și soluții de zidărie cu performanță energetică superioară. Iar începând cu anul 2023 produce, într-o fabrică unică în România, cărămidă aparentă, un produs destinat esteticii fațadelor.

La CEMACON înțelegem importanța datelor tale cu caracter personal, motiv pentru care te încurajăm să accesezi www.cemacon.ro și să citești “Politica de confidențialitate” privind drepturile cu privire la datele pe care ni le incredinteazezi aplicând la un rol care te interesează.

Beneficii generale

Salariu motivant

Bonusuri trimestriale

Bonus anual

Primă de vacanță

Primă de zi naștere

Primă de Sărbători

Concediu suplimentar

Abonament Bookster

Asigurări de accidente

Tichete de masă

APLICĂ TRIMITE UNUI PRIETEN

Credem cu tărie că locul unde ne petrecem 8 ore pe zi trebuie să fie un mediu de lucru foarte plăcut

Comunitatea CEMACON

Cunoaște-ne mai bine