Vrei să te alături unei comunități închegate și diverse, care lucrează împreună ca echipă pentru a fabrica și proiecta produse de care suntem mândri? Atunci așteptăm CV-ul tau!
Ce ne dorim de la candidatul nostru:
- studii superioare finalizate economice/financiare;
- experiență de minim 2 ani pe o poziție similară sau experiență relevantă în domeniul economic/financiar, controlling, raportare financiară, analiză financiară;
- experiență în audit financiar (constituie avantaj);
- cunoștințe solide de utilizare MS Excel;
- cunoștințe de instrumente Business Intelligence și ERP (reprezintă avantaj)
Dacă ai:
- capacitate de analiză, sinteză și interpretare a datelor;
- spirit analitic: poți să identifici soluții la problemele cu care te confrunți;
- capacitate de planificare și organizare;
- bune abilități de comunicare și relaționare, adaptabilitate și atitudine proactivă;
Atunci așteptăm un semn de la tine pentru ca împreună să găsim soluții pentru a fi inovativi și construi inteligent!
Ce vei face în noul tau job:
- vei monitoriza situația clienților, inclusiv pe baza datelor din instrumentele de monitorizare externe, centralizând informații din mai multe surse;
- vei întocmi rapoartele necesare managementului în scopul informării și propune acțiunile necesare pentru prevenția situațiilor nefavorabile (neîncasare, vânzare peste limita aprobată etc.);
- vei monitoriza stadiul încasărilor și comportamentul de plată al clienților și demara acțiuni de îmbunătățire a colectării;
- vei menține relația cu asiguratorul de risc comercial și vei fi implicat în contractarea serviciilor de asigurare pentru risc comercial;
- vei colabora cu departamentul juridic pentru soluționarea evenimentelor nefavorabile;
- vei menține permanent contactul cu echipa de vânzări și clienții, pentru a notifica situația facturilor întârziate și a stimula plata acestora;
- vei gestiona alocarea optimă a creditului comercial.